Stimaţi parteneri,
Pentru o şi mai bună colaborare la capitolul service, vă reamintim condiţiile specifice de expediere a produselor aflate în garanţie:
Condiţii:
- Sunt acceptate în service numai produsele originale Trivas Grup (atenţie – pe piaţă sunt şi articole termotehnice care seamănă foarte mult cu cele comercializate de noi!);
- Produsul trebuie să fie însoţit de certificatul de garanţie în original, completat, semnat şi ştampilat de către firma care l-a vândut;
- Dovada achiziţiei (copie bon fiscal şi/sau factură fiscală), din care să reiasă data când a fost vândut către client;
- Produsul va fi însoţit de toate accesoriile, aşa cum a fost comercializat, ambalat corespunzător condiţiilor de transport prin curier rapid;
- Pentru operativitate este necesar un proces-verbal de constatare, ori o scurtă descriere a defectului reclamat.
Limite:
Nu vor face uzul garanţiei produsele care sunt deteriorate fizic, adică îndoite, sparte, ori care prezintă intervenţie mecanică şi/sau electrică, desigilări, zgârieturi, urme de var, vopsea, coroziune, rugină, produse incomplete (subansambluri, şuruburi, plăci de prindere, borne, mufe, cabluri etc.), sau alimentate cu combustibil neconform ori electricitate necorespunzătoare şi cele care nu sunt însoţite de documentele mai sus amintite.
Criterii:
Perioada de reparaţie – garanţie/post-garanţie – este cuprinsă între 5 – 30 zile. Produsele defecte vor fi expediate prin agenţii Trivas Grup din teritoriu, sau prin firmele de curierat agreate de Trivas Grup SRL.
Nu expediaţi produse în garanţie spre service fără să sunaţi la telefon 0239 629 159, 0239 629 255, sau direct pe agenţii de vânzări. Dacă în urma discuţiei telefonice se impune expedierea sa, o să vă prezentăm procedura prin care produsul va ajunge în unitatea service.
Dacă produsul se numeşte Instant preparare apă caldă Calore Compact, atunci vă rugăm sunaţi la telefon 0740121262. Foarte multe din defecțiuni se pot rezolva telefonic, fără a fi nevoie de trimiterea acestora în service.
Dacă defecţiunea reclamată nu face uzul garanţiei, beneficiarul va plăti contravaloarea integrală a transportului (tur-retur curier), la care se vor adăuga tarifele de service.
Dacă este vorba de produs post-garanţie, plata expediţiei (tur-retur) este integral suportată de client, plus tarifele de service. În acest ultim caz, nu se vor opera intervenţii la produs până ce clientul nu va fi anunţat de costuri.
În speranţa că relaţiile comerciale dintre firma dvs. şi Trivas Grup srl se vor desfăşura la un nivel şi mai bun, vă dorim spor în afaceri!